sobota, 23 października 2010

;)

Dziękuje za miłe maile i komentarze. Niestety choćby nie wiem jak miłe były nie zdradzę swoich technik. Wiele rzeczy można znaleźć w internecie, tak jak ja to zrobiłam. Do wielu technik i metod doszłam sama. Zanim dowiedziałam się jak zrobić bitą śmietanę minęło trochę czasu, trochę się nad tym namęczyłam więc proszę się nie dziwić że nie chcę zdradzać swoich tajemnic. Wiem że wiele jest osób robiących podobne rzeczy więc warto mieć coś co odróżnia nas od innych. Jest kilka rzeczy których ja też nie wiem i nie mogę znaleźć.
Nie odpisuję na maile i komentarze w których pytacie jak zrobić, jak uzyskać efekt itp.

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Dokładnie! Wiem co to znaczy męka nad odkryciem nowych technik, dlatego jak najbardziej cię popieram! :)

    OdpowiedzUsuń